logo print  logo ocmw print

Nieuws : Papieren & attesten

Nieuwsoverzicht

  • Vraag aktes en attesten nu ook digitaal aan

    wo 16 dec
    Inwoners kunnen voortaan voor zichzelf attesten en aktes van de dienst burgerzaken digitaal van thuis uit opvragen, 24 uur op 24 en 7 dagen op 7. Sommige ontvang je direct per mail. Het spaart je een trip naar het gemeentehuis uit. Je bent uiteraard ook nog welkom op het gemeentehuis na afspraak.
  • Nieuw: vingerafdruk nodig voor nieuwe identiteitskaart

    ma 30 nov
    Sinds kort zijn we begonnen met het uitreiken van nieuwe, nog beter beveiligde identiteitskaarten. De nieuwe e-ID heeft een nieuwe lay-out en bevat een chip die ook je vingerafdruk bewaart. Zo voldoet de nieuwe e-ID aan de strenge internationale veiligheidsnormen.
  • Naar het gemeentehuis? Maak eerst een afspraak

    do 22 okt
    Voor jouw en onze veiligheid werken we in het gemeentehuis op afspraak. Voor de dienst burgerzaken/bevolking kan je online een afspraak maken via www.balen.be/afspraak. Voor andere diensten bel je best even om een afspraak te maken.
  • Afspraak maken bij dienst bevolking nu ook online

    ma 8 jun
    Als je bij de dienst bevolking op het gemeentehuis moet zijn, kan je nu ook van thuis uit online een afspraak maken. Surf naar www.balen.be/afspraak en plan een moment naar keuze in. Het blijft ook mogelijk om tijdens de openingsuren telefonisch (014/74 40 00) of via de balie een afspraak te maken.
1-4 Van 4
Naar top