Warme maaltijden aan huis: dit verandert er vanaf 30 november

woensdag 01 oktober 2025

Het OCMW stopt vanaf 30 november met de samenwerking met Aramark (de overnemer van Veresto) voor de levering warme maaltijden aan huis. Dat betekent dat ze vanaf dan niet langer tussenkomen bij de bestelling of levering van maaltijden.

Als je nu gebruikmaakt van deze dienst, heb je vanaf 30 november drie mogelijkheden:

1. Je blijft maaltijden rechtstreeks bestellen bij Aramark

  • Je regelt zelf wijzigingen, annuleringen of betalingen.
  • Contactgegevens:
    • Adres: Delften 23 (hal 20-21), 2390 Malle
    • Telefoon: 03/380 06 40
    • E-mail: malle@aramark.be 

2. Je stopt met de maaltijden

Wil je geen maaltijden meer ontvangen? Laat dan aan de sociale dienst weten vanaf welke datum je wilt stoppen. Zij zorgen dan voor de verdere afhandeling.

3. Je stapt over naar een andere leverancier

In onze brochure (Zie downloads) vind je een overzicht van andere aanbieders van maaltijden aan huis in Balen. Je kan op basis daarvan een leverancier kiezen die het beste past bij jouw wensen, dieet of situatie.

Heb je vragen?

Heb je vragen of wil je ondersteuning bij het kiezen van een nieuwe leverancier? Neem contact op met je maatschappelijk assistent van het OCMW of maak een afspraak met de sociale dienst (dit kan via 014/74 44 44 of info@ocmwbalen.be). De sociale dienst helpt je graag verder, zodat je kunt blijven genieten van warme maaltijden die passen bij jouw situatie.

Nieuwsoverzicht

Contact

adres
Veststraat 602490 Balen
tel.
014/74 44 44
e-mail
info@ocmwbalen.be

Deel deze pagina

Naar top