Wat een fijne (warme) editie van Bokes XL! Bedankt aan alle bezoekers, vrijwilligers, verenigingen en artiesten die van deze dag een succes maakten. We hopen dat jullie genoten hebben van alle activiteiten. Tot de volgende editie!
?? Academie Muziek en Woord door Hans Cools









